Vertrek - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Berdi Veenhuis - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Berdi Veenhuis - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Berdi

Blijf op de hoogte en volg Berdi

08 Juli 2017 | Nederland, Doetinchem

Lieve allemaal,

Het is zover, vandaag gaan we eindelijk vertrekken. Na een week stressen, korte cq geen lont hebben, slecht slapen enz. zijn de koffers gepakt en staan klaar om gewogen te worden. Alle overbodige bagage wordt eruit gegooid zodat Rob straks zijn souvenirs mee terug kan nemen. Zo had Ning een extra toilettas met allerlei frutsels, 15 nagellakjes en wel 4 extra Ipod hoesjes meegenomen. Yuli had ook wat extra's meegenomen nl haar kalender. Nou vraag ik je ..... Over een dik half uur worden we door de taxi opgehaald. Ik heb klotsende oksels en zweet peentjes bij het idee dat ik straks dat vliegtuig in moet, de deuren dicht gaan en ik er dan echt niet meer uit kan. Daarnaast kijk ik, maar ook de rest van de familie heel erg naar de reis uit. Het volgende berichtje zal vanuit Shanghai komen. PS Mijn mobiel staat al in de Chinese modus. Als ik een berichtje intoets, verschijnen er allemaal Chinese tekens.
Zaijian. XXX

• 08 Juli 2017 - 09:56

Joos:

fijne reis lekker genieten!

dikke knuffel vd Joos

• 08 Juli 2017 - 10:02

Petra Van Dommelen :

Goede reis.
    Fam. van Dommelen

• 08 Juli 2017 - 10:20

Josje /Jan Rombouts:

lieve mensen,
    Goede reis en veel plezier !
    liefs

• 08 Juli 2017 - 10:30

Carla:

Top! Toch alles goed gekomen!! Heel goede reis en tot snel!!
    Lieve groetjes van ons allemaal uit Zeeland.

• 08 Juli 2017 - 10:50

Marga:

Lieve mensen, we wensen jullie een fantastische reis. Groeten uit Assen

• 08 Juli 2017 - 13:16

Fam. De Ruiter:

Goede reis en veel plezier in China.

Groetjes van Michiel, Gerda, Suzan en Cindy

• 08 Juli 2017 - 14:23

Rita:

Hele fijne vakantie. Geniet ervan

• 08 Juli 2017 - 16:02

Janet Meijer:

Ha Lieve Veenhuisjes,

Ik zie het al helemaal voor me. , al die drukte en stress Heel veel plezier. en.... wij hebben een extra koffer gekocht dus Rob en de meiden kunnen dan nog volop souvenirs meenemen. iPad en telefoonhoesjes zijn daar volop en veel meer keus dan bij ons.
    Geniet ervan.
    Liefs van ons uit Assen.

• 08 Juli 2017 - 18:11

Fam. Lankhorst:

Goede reis en heel veel plezier.

Fam. Lankhorst

• 08 Juli 2017 - 18:36

Inge Fölkel:

Goede reis!!

• 08 Juli 2017 - 19:18

Renate:

Wens jullie een voorspoedige reis!!

• 08 Juli 2017 - 20:29

Rita :

Hee Berdi.... Toch nog vergeten om je een hart onder de riem te steken, had ik vanmorgen willen doen en nu zijn jullie al onderweg naar CHINA!! Raar om te bedenken dat we donderdag of de hele dag met z'n tweetjes aan het werk waren. Leuk om je hier te volgen. Liefs van mij!

• 09 Juli 2017 - 14:17

Erna En Han :

Lieve allemaal. Lekker genieten en vooral zoveel mogelijk relaxen. Het wordt vast en zeker een prachtige ontdekkingsreis. We volgen jullie op de voet. En papa via ons ook x

Berdi

Wij zijn Rob, Berdi, Luan, Yuli en Ning Veenhuis. Wij gaan met ons vijven op rootsreis naar China. Op deze reis gaan we naar alle plaatsen waar onze dochters vandaan komen. We beginnen in Shanghai, daarna reizen we door naar Nanchang, hier komt Luan vandaan. Vervolgens gaan we naar Changsha, Changning waar onze jongste dochter Ning vandaan komt. Hierna gaan we anderhalve week uitrusten in Yangshuo in het Karstgebergte om daarna door te reizen naar Chongqing, Youyang waar Yuli vandaan komt. Als laatste reizen we door naar Shengdu en van hieruit vliegen we terug naar huis. We vinden het allemaal erg spannend.

Actief sinds 25 Juni 2017
Totaal aantal bezoekers 12052