Laatste poging - Reisverslag uit Changning, China van Berdi Veenhuis - WaarBenJij.nu Laatste poging - Reisverslag uit Changning, China van Berdi Veenhuis - WaarBenJij.nu

Laatste poging

Door: Ning

Blijf op de hoogte en volg Berdi

17 Juli 2017 | China, Changning

Na het eten wat echt uren durde gingen wij wat cadeautjes geven, ik had: een fotoboek met liefde gemaakt, snoepjes, stroopwafels (zoals alle Nederlanders ), geld en om het helemaal af te maken ballonnen pennen stoepkrijd vouwblaatjes potloden en bellenblaas voor de kinderen Wij werden in de belangrijkste kamer van het kindertehuis ontvangen, hier zitten de leden van de Communistische Partij. Daar mocht ik mijn documenten zien Ik kreeg daar 1 pasfoto en 2 wat grotere foto's die wij nog niet hadden. We gingen ook nog naar de kinderen. Er waren nog maar 32 kinderen in het tehuis. Alle kinderen waren gehandicapt. Alle gezonde kinderen zijn allemaal al geadopteerd. 1 ding vond ik wel emotioneel omdat: er een meisje was die net zo oud als mij is (ongeveer 1 meter is) ze lijkt 3 jaar, deze ziekte heet : progerya. Bijna alle mensen die daar nog werkte hebben voor mij gezorgtOp het eind gingen wij nog foto's maken. Ik ben heel blij dat ik terug kon gaan en dat het goed gaat met het tehuis.

Veel liefs uit China van Ning.

• 17 Juli 2017 - 19:10

Carla:

Ning, wat heb je dat goed en knap verwoord! Wat maken jullie veel mee. Fijn hoor dat je het tehuis kon bezoeken. Herkende je nog iets daarvan of helemaal niets?

lieve groetjes uit Zeeland,
    Carla

• 17 Juli 2017 - 20:38

Jan En Josje:

Lieve Ning,
    Prachtig verhaal heb je geschreven , knap hoor!
    Wij willen net als tante Carla ook vragen of je je er nog iets van kunt herinneren.
    Liefs

• 17 Juli 2017 - 21:44

Familie Jacobs:

Hai lieve Ning,

Dat heb jij knap geschreven over jouw kindertehuis!
    Wij wensen jou en je zussen en je ouders nog veel mooie momenten daar in China.
    Geniet er maar volop van want de tijd vliegt echt voorbij!
    Yuli, heb je dat gerecht omelet met tomaten al geprobeerd? Dat vonden Faye en ik toen echt heel lekker!
    En de pittige kip van de Dico is ook top!

Liefs van Faye en Yuli

• 18 Juli 2017 - 07:28

De Joos:

wat een mooi verhaal Ning!
    leuk dat je nog wat fotoos hebt gekregen
    geniet nog van de mooie momenten
    gr vd joos

Berdi

Wij zijn Rob, Berdi, Luan, Yuli en Ning Veenhuis. Wij gaan met ons vijven op rootsreis naar China. Op deze reis gaan we naar alle plaatsen waar onze dochters vandaan komen. We beginnen in Shanghai, daarna reizen we door naar Nanchang, hier komt Luan vandaan. Vervolgens gaan we naar Changsha, Changning waar onze jongste dochter Ning vandaan komt. Hierna gaan we anderhalve week uitrusten in Yangshuo in het Karstgebergte om daarna door te reizen naar Chongqing, Youyang waar Yuli vandaan komt. Als laatste reizen we door naar Shengdu en van hieruit vliegen we terug naar huis. We vinden het allemaal erg spannend.

Actief sinds 25 Juni 2017
Totaal aantal bezoekers 12071