Chengdu panda's - Reisverslag uit Chengdu, China van Berdi Veenhuis - WaarBenJij.nu Chengdu panda's - Reisverslag uit Chengdu, China van Berdi Veenhuis - WaarBenJij.nu

Chengdu panda's

Door: Ning

Blijf op de hoogte en volg Berdi

03 Augustus 2017 | China, Chengdu

Wij gingen om 6:15 opstaan en waren er ongeveer om 7:30. Dit kwam omdat het heel druk is en iedereen de panda's wou zien in de ochtend want dan zijn ze nog een beetje actief. Luan vertelde dat ze ook graag een panda wil zijn je gaat alleen maar eten en de rest van de dag in horizontale positie. Mijn lievelings dier is een panda omdat ze zo schattig zijn. Ik heb geluk dat ik heel veel panda's mocht zien. Het kostte wel wat moeite maar dan heb je wel iets heel schattigs gezien. Ik verbaaste mij dat het om 8:00 al zo druk was. In het begin hadden wij panda's gezien die in een couveuse lagen en vorige week pas geboren zijn. Het leken net kale ratten. We zagen een speeltuin voor wat jongere panda's die waren ook met elkaar aan het stoeien. We hebben ook panda's gezien van 1 en 2 maanden oud die vond ik nog schattiger, ze lagen op een kleedje super schattig :). Het was een heel groot en mooi park met heel veel panda's. De panda's die wij nu in het Ouwehandsdierenpark hebben komen hier uit het park vandaan. Er waren ook rode panda's maar die vond ik wat minder. Op het eind zagen wij volwassen panda's maar die deden helemaal niks ze zaten alleen maar te slapen ;). Hierna hebben wij nog gezellig gedroken in het panda park en souvernirs gekocht ik heb een sleutelhanger gekocht en luan en yuli een hele grotepandaknuffel met een babypanda. Luan wou nog voor opa panda oren kopen maar dat hebben wij tocht niet gedaan want wij denken dat hij erniet super blij van wordt dus morgen nog even opzoek naar een ander souveniertje. Morgen nog even een laatste dagje genieten van china en dan zit onze reis er weer op. Ik heb aan de ene kant heel veel zin om in eigen huisje te zijn en jullie allemaal weer te zien en aan de andere kant totaal niet want ik vind het shoppen hier fantastisch ik vind het pittige eten lekkerr en het weer vind ik top lekker in de zon. Ik hoop jullie allemaal snel weer te zien lieve groetjes van Ning Xxx ENJOY!

• 03 Augustus 2017 - 16:51

Han:

Wij ook, we zijn aan het aftellen!

Groetjes Han

• 03 Augustus 2017 - 17:13

Ria En Leo:

Na het pandabezoek bijna tijd voor de terugreis. Met Han tellen wij ook de tijd af.

Groeten,
    Ria en Leo

• 03 Augustus 2017 - 18:17

Jan En Josje:

Wij wensen jullie een goede reis en tot zoens.
    Jan en Josje

• 03 Augustus 2017 - 19:14

Reina Van Benny.:

Lieve familie, wat een waardevolle reis hebben jullie gemaakt! Geweldig!
    Hopelijk bewaren jullie alle indrukken en ontmoetingen goed om mee te nemen naar huis!
    Die kunnen positief zijn en kunnen misschien ook moeizaam zijn! (helaas....waar de zon schijnt is ook schaduw)
    Ze zullen vast ook verschillen bij ieder van jullie...alleen ik hoop van harte dat de positieve indrukken blijven!
    We wensen jullie een voorspoedige thuisreis met een dikke pakkerd voor jullie allemaal!
    We zien elkaar snel!
    Reina.

• 03 Augustus 2017 - 19:52

Erna:

Wat kun jij mooi vertellen Ning! Het is net alsof wij er een beetje bij zijn. Opa vond je verhaal ook prachtig. Opa zegt dat hij best nieuwsgierig is naar die oren. Maar een ander presentje ook waardeert.

• 03 Augustus 2017 - 19:58

Karin:

Home sweet home. Goeie thuisreis en de groetjes aan allemaal. Liefs Karin.

• 03 Augustus 2017 - 21:49

Carla En Jan:

Lieve Ning,wat heb je dit prachtig verteld.
    Wij tellen de dagen nu ook af en hopen jullie snel weer te zien.Ik denk dat de temperatuur hier in Nederland voor jullie een verademing zal zijn na de hete en vochtige warmte in China Het is hier wel wat regenachtig maar absoluut niet koud.Dus wat dat betreft zit het wel goed hoor. Tot gauw.Liefs Carla en Jan.

• 04 Augustus 2017 - 08:31

De Joos:

lieve Veenhuisjes
    leuk dat we mee mochten genieten van jullie mooie reis!
    fijne terugreisen tot op de reunie

gr vd Joos

Berdi

Wij zijn Rob, Berdi, Luan, Yuli en Ning Veenhuis. Wij gaan met ons vijven op rootsreis naar China. Op deze reis gaan we naar alle plaatsen waar onze dochters vandaan komen. We beginnen in Shanghai, daarna reizen we door naar Nanchang, hier komt Luan vandaan. Vervolgens gaan we naar Changsha, Changning waar onze jongste dochter Ning vandaan komt. Hierna gaan we anderhalve week uitrusten in Yangshuo in het Karstgebergte om daarna door te reizen naar Chongqing, Youyang waar Yuli vandaan komt. Als laatste reizen we door naar Shengdu en van hieruit vliegen we terug naar huis. We vinden het allemaal erg spannend.

Actief sinds 25 Juni 2017
Totaal aantal bezoekers 12069