Vervolg2 - Reisverslag uit Changning, China van Berdi Veenhuis - WaarBenJij.nu Vervolg2 - Reisverslag uit Changning, China van Berdi Veenhuis - WaarBenJij.nu

Vervolg2

Door: Ning

Blijf op de hoogte en volg Berdi

17 Juli 2017 | China, Changning

ik had: een fotoboek met liefde gemaakt, snoepjes, stroopwafels (zoals alle Nederlanders

• 17 Juli 2017 - 16:43

Ria En Leo:

Lieve Ning, wat lief die vervolg berichtjes , je papa is blijkbaar en Chinees geworden. Waren de mensen blij met je cadeautjes? Wij hopen snel weer van jullie te lezen. Geniet de komende tijd met z'n allen.
    Ria en Leo

Berdi

Wij zijn Rob, Berdi, Luan, Yuli en Ning Veenhuis. Wij gaan met ons vijven op rootsreis naar China. Op deze reis gaan we naar alle plaatsen waar onze dochters vandaan komen. We beginnen in Shanghai, daarna reizen we door naar Nanchang, hier komt Luan vandaan. Vervolgens gaan we naar Changsha, Changning waar onze jongste dochter Ning vandaan komt. Hierna gaan we anderhalve week uitrusten in Yangshuo in het Karstgebergte om daarna door te reizen naar Chongqing, Youyang waar Yuli vandaan komt. Als laatste reizen we door naar Shengdu en van hieruit vliegen we terug naar huis. We vinden het allemaal erg spannend.

Actief sinds 25 Juni 2017
Totaal aantal bezoekers 12047